Budowa hali dla koni

/ 8 odpowiedzi
otóż że nie ma jak u nas w zime jeździć, bo jest trawa a nie piach ślisko lub zamarźnięte podłoże,
chcielibyśmy postawić Hale.
jestem zielona co do tego,
i chciałabym spytać was  o jakąś hale, niewielką ale żeby można było skakać, no i żeby jak najtańszą.
konie nie boją się gradu szeleszczących ścian itd.

spotkałam się z taką halą :

http://img696.imageshack.us/img696/2098/p8247714.jpg

http://img132.imageshack.us/img132/2213/simg1297.jpg

wydaje sie na tanią.
co o tym myślicie? chcielibyśmy od wiosny realizować plan zeby zdazyc do jesieni
użytkownik15253

ahaaa i tyle co moge jeszcze powiedzieć to weście jakąś firme co robi hale (nie tylko jeździeckie al jakieś hurtowe czy tam towarowe) bo budowanie na własną ręke czyli, tu troche dokleje tam pospawam i sie jeszcze kawełek dachu do klei moze i wyszłoby taniej ale to moze poprostu runąć albo jakieś ''kawałeczki'' doklejone moga zacząć sie rozpadać itp.  (2011/12/27 17:43)

Kejjroll

no, ale wlasnie do takiej hali namiotowej nie jestem przekonana w zime.a drewniana? (2011/12/27 18:35)

użytkownik15253

znaczy ja w takiej jeździłam i było wszytsko dobrze ale konkretnie jakie masz obawy do takiej hali?? a drewniana, szczerze powiem nigdy sie nie spotkałam wiec chyba wątpie bo byłam w wielu stajniach i nigdy takie niej widziałam no niewiem dlaczego nie ale takiej nie buduja ludzie nie wiem dlaczego a może po prostu zrób murowaną chyba to by była taka bez kombinowania bo zbudowac normalnie jak dom i na to dach ( nie wiem jak to sie robi ) i do takiej hali moglibyście zatrudnic normlanie murarza do budowania domów ...  
Wszystko co tu napisałam to sa moje przeczucia żeby nie było bo ja sie tam na ''budownictwie '' nie znam ;p (2011/12/27 18:44)

Wikusioweziowata

Hala drewniana jest dobra, fajna, naturalna, ALE! praktycznie co 20 - 30 lat trzeba wymieniać "obicie" (drewno całe!) . plusy to wygląd, no i jak uderzysz o drewno to nie tak jak o beton ;)