Frontline Spray-proszę o opinię i poradę.

/ 5 odpowiedzi
Witam mam dwa kuce pod opieką i ostatnio odkryłem,że mają wszy(chyba), pod włosami zwłaszcza na szyi są łyse placki, ranki z ropą, ranki z takim przezroczystym śluzem... Jeden kuc jest młody (9mc) i u niego nie ma jeszcze widocznych zmian...robale widać. Drugi kucyk jest przy nadziei i oczywiście trochę starszy u niego występuje to co napisałem wyżej i ogólnie na pyszczku łysieje i w wielu innych miejscach. 
Dzisiaj przyszedł weterynarz...i zaaplikował Frontline Spray dla Psów i Kotów (przeciw pchłom, kleszczom, wszołom)... popryskał im sierść i powiedział,że to działa jak zastrzyk i nawet jak popryska grzbiet to wszystkie padną niezależnie od miejsca...Kurcze nie znam się na tym ale sprawiał wrażenie jakiegoś niekompetentnego...nawet na instrukcji tego preparatu było napisane,że trzeba pod włos pryskać a on tego nie zrobił...preparat dostał się do skóry czy spłyną? jak po kaczce...? bo mi się wydaje,że nic to nie dało...
Proszę o pomoc i opinie czy ktoś z Was spotkał się z tym preparatem? czy on również działa na konie? zależy mi na odpowiedzi bo zależy mi na tych kucach aby były zdrowe... Pozdrawiam 
P.S. Jeśli ktoś wie,że to nie działa to proszę o alternatywę.
deHerblay

Hm, dużo zależy od tego co po Twoich koniach łazi. Jeśli to wszoły, to powinno podziałać. Mnie jednak bardziej zastanawia ile preparatu zostało zużyte. W instrukcji obsługi Frontline spray jest napisane, że do osiągnięcia skuteczności potrzeba 3 ml/kg co przy wadze kuca od 100 do 350 kg (no, nie wiem jaki masz "rozmiar" kuców) wychodzi 300ml do 1,05 l preparatu na konia. Tyle zostało na nie wylane? (2012/05/18 09:48)

Oczy Nocy

Ja używam tego dla mojego psa i kotów i jest skuteczne, tylko że zależy to od wagi zwierzaka, na kuca powinien on wylać minimum 6 tubek. Zrobił tak? Bo jeżeli wylał za mało to nie zadziała. (2012/05/18 14:59)

deHerblay