jak jeździć bez pieniędzy?

/ 7 odpowiedzi
Witam, zacznę od tego, że jestem studentką. Zawsze marzyłam o tym, żeby zacząć jeździc konno, i w końcu po przeniesieniu się do innego miasta postanowiłam zrobić coś w tym kierunku.Jak wiadomo jazdy są bardzo drogie, dzieci którym rodzice i tak wszystko opłacają nie wiedzą o czym mówię. W wakacje pracowałam, by odłożyć pieniądze na mieszkanie itd, od rodziców nie dostaje prawie nic. Powiecie pewnie- walcz o marzenia, jeżeli bardzo tego chcesz,to uda ci się skombinowac, odłożyć na jazdę. Niestety to tak nie działa, samodzielne życie jest drogie, na pracę w weekendy nie mam czasu- studiuje na Akademii Medycznej. Nie odbierzcie mojego postu, jako akt desperacji i wyżaleń.Czytałam o możlwiości jazdy w zamian za pracę. Przez cały czas rozglądam się za osobami, które dzierżawią konie i np, z jakąś niższą opłatą niż powszechnie panujące pozwoliłyby mi jeździć, albo dawały takie amatorskie lekcje. Nie wiem, czy takie coś w ogóle jest możliwe. Dostaje odpowiedzi, że mogę wraz z kimś tam dzierżawić danego konia...Nie wiem co mam zrobić. Na prawdę, nie stać mnie na regularne jazdy, a jazda raz w miesiącu nie ma najmniejszego sensu- po to, aby stać w miejscu... najgorsze jest to, że ciągle o tym myślę, że chciałabym znowu poczuć jak to jest, sprawiało mi to wielką radość, ale w tej sytaucji czuje się bezsilna. Może są tutaj osoby w podobnej sytuacji? Dodam, że jestem z Trójmiasta i jak już pisałam robiłam rozeznanie i ludzie tutaj niechętnie reagują na takie coś.
bazyl-lewko

JAZDA KONNA ZA PRACĘ ! PRACA TO JAZDA KONNA!

www.gospodarstwo agroturystyczne KARP lipinski marek .

Warszawa . (2014/01/12 18:22)

Shango