Jakie bryczesy

/ 5 odpowiedzi
Witam

Jestem mężem początkującej osoby i zamierzam kupić jej (w ramach prezentu) pierwsze bryczesy. Mam na ten cel przeznaczone do 200 zł. Prośba o pomoc w doborze. Na allegro i e-sklepach widzę że jest tego dużo. Oprócz ceny różnią się składem znalazłem 2 takie modele

Pełny lej z elastycznej syntetycznej skóry.
Materiał: 58% bawełna, 34% nylon, 8% lycra (T16) - cena 150 zł

Pełny lej z elastycznej syntetycznej skóry.
Materiał: 52 % bawełna, 38 % microfibre, 10 % lycra ( T14) - cena 200 zł

Czy warto zapłacić więcej czy nie skład nie ma większego znaczenia dla komfortu jazdy i płaci się tylko za "fason"

pozdrawiam
michał

paula04

Ostatnio zauważyłam, że za zwykłe bryczesy trzeba dopłacić nawet ponad 50 zł za zwykłą kratkę, bo jest niezwykle modna. Należy także zwracać uwagę na szwy, aby nie były zbyt grube, najlepiej gdyby były po zewnętrznej stronie nogi. Według mnie najlepsze są te z pełnym lejem, ponieważ jest małe prawdopodobieństwo, że będą zahaczać o element siodła. Nie polecam z lejem kolanowym, ponieważ może zahaczać właśnie o element siodła początkiem leju (lej od kolana do mniej, więcej połowy łydki). Warto także dopytać się żony jakie kolory czy fasony się podobają. Mam nadzieję, że pomogłam.

(2013/06/15 14:01)

Koniara - Adzia

Myślę, że w tym przypadku różnica w materiale jest tak mała, że nie warto się tym kierować, a wysokość ceny zależy raczej od fasonu, wzoru lub innych czynników.

Ja proponuję wybrać po prostu ładniejsze i bardziej praktyczne (jw. z pełnym lejem). (2013/06/18 16:52)

Wika