Konie i rodzice!!! Pomocy!!!!!!!!!!!!!!!!!

/ 18 odpowiedzi
Jeżdżę konno od ok 11 lat. Mam 12. Jak miałam roczek rodzice wsadzili mnie na konia i tak się rozpoczęła moja jeździecka przygoda. Mam brąz. Potrafię zadbać o zwierzę bo wiem że to nie zabawka i też ma uczucia. Proszę rodziców od 6 lat o konia ale twierdza że nie dam rady i nie mam czasu. Co zrobić żeby się zgodzili? Pomocy!!! Błagam!!!
Honeonna

Ja mam listę metod, które trzeba zastosować, żeby się zgodzili, tylko musisz użyć wszystkich na raz, inaczej nie da rady. Musiałam je tu wypisać, więc przepraszam za bardzo długi post.

Jak przekonać rodziców do konia:

-znajdź konia, który jest zdrowy, dobrze wyszkolony, bezpieczny, bez dużych wad budowy, a najlepiej z budową wskazującą jakieś predyspozycje do tego, co chcesz robić, bez narowów, nie jest na drugim końcu Polski, jest odpowiedniego wzrostu, mieści się w budżecie i jeszcze jest na sprzedaż
-daj rodzicom przynajmniej 15 000zł, a pewnie więcej, żeby kupić tego konia
-znajdź kogoś zaawansowanego, kto przetestuje go pod siodłem przed Tobą
-daj jeszcze z 5 000zł na podstawowy sprzęt, badania, przewiezienie konia do nowego domu
-zagwarantuj rodzicom dodatkowe 1000-1500zł miesięcznie na utrzymanie w pensjonacie (najlepiej miej odłożone na kilka miesięcy do przodu)
-nie mów, że jedynego konia będziesz trzymać pod domem
-znajdź pensjonat, w którym Twój koń będzie miał dobrą opiekę
-miej czas i środki, żeby do niego przyjeżdżać przynajmniej co drugi dzień, jeśli chcesz regularnie jeździć
-miej zawsze luźne kilka tysięcy, żeby w razie jak naje się złej trawy i dostanie mocnej kolki albo poślizgnie się na błocie i coś sobie uszkodzi móc zapłacić pierwszą ratę za leczenie w klinice
-płać kilkadziesiąt złotych kilka razy w tygodniu trenerowi, który będzie pilnował Twojej jazdy
-płać trenerowi, żeby co jakiś czas wsiadał na Twojego konia i poprawiał to, co mimowolnie w nim zepsujesz