Konie zimnokrwiste - jazdy

/ 6 odpowiedzi
Hej!Kieruję do Was prośbę. Od jakiegoś czasu szukałam stajni z końmi zimnokrwistymi, na których mogłabym pojeździć pod okiem kogoś doświadczonego. Jestem z Łodzi, i do tej pory znalazłam tylko jedną hodowlę, gdzie jazdy nie są prowadzone ze względu na wiek koni (za młode). Jestem osobą początkującą, jak na razie miałam tylko stęp, kłus (anglezowany i wysiadywany), przejeżdżanie przez drąg, pół siad, arabski, wolty, pół wolty, i właśnie zaczynam galop.Jeśli znacie osobę która ma dobrze ujeżdżone konie (zimnokrwiste), chęć prowadzenia jazd, i doświadczenie, to proszę o pisanie w tym wątku.Może to być osoba prywatna, byleby zaufana. ;)
Dziękuje za wszelki odzew, bo bardzo mi zależy..
orion56

Hehe zapraszam do mnie - 2 konie zimnokrwiste, 8 lat jeżdże :D :P (2013/04/23 17:48)

konija

"...przez drąg, pół siad, arabski, wolty, pół wolty..." Przepraszam, co to jest ten "arabski" ? (2013/04/26 14:11)

Shango

Ciężko będzie Ci znaleźć stajnie, która ma tylko konie zimnokrwiste, a mało (jeśli w ogóle) hodowli "grubasów" udostępnia konie do szkółki. Hoduje się je zazwyczaj do zaprzęgu, poza tym hodowle takowe są najczęściej dotowane przez państwo w celu ochrony rasy i nie muszą dorabiać szkółkami.

Ale nic straconego, wiele szkółek ma przynajmniej jednego konia zimnokrwistego, który potrzebny jest do zaprzęgu. Przejedź się po okolicznych stajniach i spytaj czy posiadają takowe konie, jestem pewna, ze coś się znajdzie. Co więcej zimnokrwiste konie zazwyczaj nie są oblegane przez jeźdźców, bo z natury są bardziej leniwe, więc szansa, że będziesz takowego dostawała na jazdę jeśli poprosisz jest spora.

Powodzenia w poszukiwaniu, pozdrawiam. :) (2013/04/26 19:49)

piotr34

Możesz przyjechać do piwnicznej jest tu stadnina która ma trzy konie zimnokrwiste ale wątpię czy będziesz mogła jeździć ponieważ nie zawsze udostępniają konie do jazdy   (2013/04/26 20:49)

szczypior87