Na jakim poziomie jesteście w Jeździe Konnej ? :)

/ 35 odpowiedzi
Jaselle

Ja jestem początkująca dopiero. Mam brązową i srebrną odznakę, galopuję, skacze przeszkody do 110cm, amatorsko się ścigam oraz jeżdżę w tereny. Do miana 'zaawansowanego jeźdźca' jeszcze mi bardzo daleko, bo jazda konna to sport którego uczymy się całe życie ;) (2011/12/27 15:24)

dinka

Ha,ha dobre!Kto pyta nie błądzi ale pytanie sformułowane:)Ja umiem skakać przez przeszkody cwałem 900 cm:)stępem umiem zrobić ciąg w kłusie i zagalopować w skoku:)Mam fioletową odznakę .Brałam udział w zawodach na taniec cz-cza na mojej klaczy Tadeusz.Innymi słowy głupie pytanie=głupia odpowiedź.Pozdro dla wszystkich frajerów:)) (2011/12/28 14:50)

Rpodkowa

Umiem stępować, kłusawać (anglezowany, ćwiczebny, stać w strzemionach, pół siad, drągi, jazda bez strzemion i takie tam podobne ćwiczenia) galop (pół siad, wolty, ćwiczebny, zmiana kierunków, jazda bez strzemion, drągi i inne) skoki.   Skoki w kłusie. I galop na lonży.
(2011/12/28 15:50)

bardowata

Powiedzcmy, że na wyższym podstawowym xd

jak narazie mam brązową odznake i zaczynam starty w zawodach do L (w skokach)

no i ujeżdżam hucułka :))

do zawansowanego sporo mi brakuje! Jazdy konnej uczymy się przez całe życie! a ja dopiero się rozkręcam xd

(2011/12/28 18:51)

użytkownik13755

To zależy jak kto rozumie poziom podstawowy,średniozaawansowany i zaawansowany. Według mnie ja jestem coś pmomiędzy podstawowym,a średniozaawansowanym. Umiem jeździć stępem,kłusem ćwiczebnym i anglezowanym,galopem w pełnym i półsiadzie,malutkie skoki do 40-50cm.  (2011/12/29 13:51)

użytkownik20813

ostatnio znalazłam blog:
 http://malina-wieszchowceiinnemustangi.blogspot.com
może kogoś zainteresuje :)
No bardzo interesujący jest! :D :D :D
Zwłaszcza następujące fragmenty:
" W średnim galopie Foule(skoki) konia mogą wynosić ok 5-5,5 m"