Ośrodek Jeździecki Qń - opinie

/ 2 odpowiedzi
Cześć wszystkim!Jestem początkującą osobą w jeździectwie, która dopiero zaczęła swoją przygodę. Mieszkaj w województwie kujawsko-pomorskim i na swoją pierwsze jazdy wybrałem Ośrodek Jeździecki QŃ. Chciałbym podzielić się z Wami opinią o nim.
xxadrian

Nie wiem dlaczego ucieło mi całego posta, więc piszę od początku!

Na początku chcę zwrócić uwagę na:
- życzliwość i WYROZUMIAŁOŚĆ osób służących wsparciem przy obsłudze wierzchowców,
- absolutnie unikatową możliwość kłusowania na Amfie, Marysi, tudzież Koce (wszystko w cenie!),
- fakt, że wszystkie konie są podgrzewane, co znacząco poprawia komfort jazdy w chłodne dni,
- bandę grasujących, ale bardzo przyjacielskich "tygrysów".

Co natomiast bym poprawił?

1. Początkującym kowbojom wyraźnie sugerowałbym wzięcie sobie do serca słów Lecha Janerki, który w jednym ze swoich utworów zachęcał: "ubierz się w obcisłe, bo to warto mieć styl", zaznaczając jednak, że to nie styl jest stawką, o którą będzie toczyć się brutalna, bolesna gra ;) Chyba że wymyślono i dostępne jest jakieś specjalistyczne męskie obieliznowanie - wtedy wybierającym się na konie nowicjuszom zakup takowego ogłaszałbym jako jedną z najlepszych możliwych inwestycji w przyszłość...

2. Koń nr 17 (zapomniałem imienia, pamiętam jedynie nr startowy) - skoro temat amfy został już wcześniej przywołany, może by tak przy jej pomocy spróbować w delikatny, kontrolowany sposób skłonić rzeczonego konika do nieco bardziej ożywionego kłusu? Tradycyjny bacik się nie sprawdzał, rodząc podejrzenia o skłonności sadomasochistyczne mojego wierzchowca - im bardziej próbowałem go przyśpieszyć, tym mój konik szerzej się uśmiechał i wręcz z premedytacją zwalniał, niejako cytując dialogi NRD-owskich filmów dla dorosłych: "weiter, weiter..." :)

A Wy, macie jakieś opinie na temat tego ośrodka? Na pewno tam wrócę, ale ciekawi mnie także zdanie innych. :) (2016/11/21 12:41)

tomenicus