Początki jazdy konnej

/ 10 odpowiedzi
Jestem tutaj nowa :) Od zawsze interesuję się końmi, gdy byłam mniejsza jeździłam kilka razy na koniu (jeśli to można nazwać jazdą, chodzenie w kółko), bardzo spodobało mi się to i od dawna szukam stadniny, w końcu znalazłam: Stadninę koni Mustang w Łodygowicach, mam do niej 7 km, nie tak dużo i wybieram się tam już od pewnego czasu ale jakoś nie mogę znaleźć czasu a bardzo bym chciała... Mam pytanie, jestem początkująca i nie wiem jak zacząć?
Montana

Witaj ,ja z początkującymi zaczynam od zapoznania z koniem.( w jakim jesteś wieku??)dotykania konia głaskania.Później lonża ok.3o minut i oswajanie ze stępem konia .Później dochodzą ćwiczenia na koniu w stępie ,na początek te najłatwiejsze,później trudniejsze.Następnie zapoznanie z kłusem(wszystko na lonży)nauka anglezowania i ćwiczenia na koniu w kłusie itd. Ja mam taki styl nauki jeźdźca ,jak uczą w stadninie do której się wybierasz musisz dowiedzieć się wcześniej.Pozdrawiam,) (2010/04/04 09:56)

nostalgiaa

spokojnie. :) początki nie są takie złe. :) ważne jest abyś się nie bała bo koń to odczuje. :) zobaczysz, że bardzo Ci się spodoba jazda konna. :) (2010/04/04 10:06)

pattka93

Mam 16 lat i już pare razy siedziałam w siodle i bardzo mi się to podobało... Z czasem coraz bardziej interesowałam się końmi no i postanowiłam wreszcie zdecydować się na jakąś naukę. Koni się nie boje wręcz przeciwnie bardzo je uwielbiam i podziwiam... Mam już wybraną stadninę muszę się kiedyś tam wybrać (na razie nie mam czasu: nauka, szkoła...) i dla tego chcę się dowiedzieć jakie były wasze początki... :) Dziękuję za odpowiedzi (2010/04/04 16:52)

Anttu

Ja mam 27 lat i mam za sobą dopiero pierwszą lekcję :D Mało kto mnie przebije hehe