Proszę o pomoc, chciałabym zadać parę pytań :)

/ 6 odpowiedzi
Cześć! Mam 18 lat, zaczęłam jeździć konno miesiąc temu i odkąd pierwszy raz wsiadłam na konia, tak codziennie bywam w stajni. :) Jeżdżę już samodzielnie, na menażu. Mam kilka pytań, więc z chęcią porozmawiałabym z mniej lub bardziej doświadczoną osobą, bo lubię zbierać wiele opinii, żeby wyciągać z tego jakieś wnioski. Jeśli ktoś chciałby mi pomóc i dać się trochę pomęczyć pytaniami, to prosiłabym o wiadomość tu albo do skrzynki. ;)
garou

hej jestem początkującym jeźdżcem ale spróbuje odpowiedzieć na tw pytania :) więc pytaj xD (2014/07/09 10:15)

ozehowa

polecam czytać i się dokształcać. Czy to książki polecane przez PZJ, czy nawet forum re-volta, na którym udziela się wielu doświadczonych jeźdźców, trenerów i zawodników i jest kopalnią wiedzy. Oraz polecam pytać się innych doświadczonych jeźdźców w okolicy, trenerów, instruktorów ;) (2014/07/09 13:06)

Honeonna

I najważniejsze-najpierw przeczytać to, co jest ogólnie uznawane za dobre i prawdziwe, czyli książki napisane przez poważnych ludzi, np. rekomendowane przez PZJ. Potem można szukać dalej, będąc już w stanie przesiać informacje, zauważyć, że coś jest totalnie błędne.
 Umiejętność odrzucania bzdur jest szczególnie przydatna na galopujce :) Udziela się tu wiele osób, które nie maja pojęcia o pojęciu-i w porządku, dopóki nie zaczynają źle radzić innym. Na szczęście jest też trochę użytkowników, którzy mniej lub bardziej spokojnie wyjaśniają wszystko porządnie :)  (2014/07/09 16:20)

Kilimka1