Warze marzenia związane z końmi

/ 59 odpowiedzi
magnat15


No wiec:
1.Mieć własnego konia
2.Startować amatorsko w skokach. (2011/02/08 18:16)

Karolla


pisze się WASZE... sprawdź w słowniku i pisz...
i tu widać, że masz nie więcej jak 8 lat, ale to pomińmy... ;D
__________________________________________
ja mam marzenie, żeby mieć stadnine koni i taką rekreację dla przejezdnych obozy letnie i zimowe... wszystko w siodle... ;D
Jednego konia już mam, więc jeszcze tylko szkoła, rozbudowanie stajni i takie tam szczegóły...
;D xD (2011/02/08 18:22)

Olleczka


A chyba byll gdzieś podobny wątek ;)  Ale to kiedyś ;)  Więc ja się powtórze : Ja chciaabym zrobić jakies dobre studia, zeby potem mieć dobrą pracę, a co z tego wynika - kase.. Nie oczekują kilkunastu  lub kilkudziesięciiu tysięcy, ale trochę poodkładam, a wtedy kupie sobie konia...  jak narazie to chyba jeszcze bym sobie nie dała rady ( w sensie psycicznym.. ) szkoła, dom, nauka, szkola , dom, nauka.. ;/ Ale w przyszłości bardzo chętnie ;)  Chociaz wtedy znowu moze byc ciężko...Ale warto mieć marzenia ;) I życzę Wam wszystkim spełnienia marzeń ! :D (2011/02/08 18:55)

użytkownik13755


na pewno chcę w końcu nauczyć się jeździć konno,wziąć udział w jakichś zawodach i mieć swojego konie.
;)
hah. (2011/02/13 16:18)

konikowa13


Moim największym marzeniem jest oczywiście koń, ale chciałabym też porządnie jeździć. Bardzo chcę pomagać koniom, które cierpią czy też cierpiały.  (2011/02/14 19:09)

KamilKoniarz


Moje marzenie to mieć własnego konika aby o niego dbać darzyćmiłością bo najbardziej na świecie kocham konie i nie ważne jakiej rasy i maści będę miał bo wszystkie konie są piękne. I pracować przy koniach, chciałbym również założyć ośrodek jeździecki ale na to nie mam kasy.
A mam prawie 24 lata co dla niektórych może wydać się dziwne nienawidzę samochodów i motoryzacji (2011/02/15 14:43)

Tamulek09


Ja marzę by być sportowcem i startować w zawodach:P.Chcę mieć własną stajnie i organizować w niej zawody, zimowiska, obozy wakacyjne w siodle:P. (2011/02/15 15:45)

Tamulek09


pisze się WASZE... sprawdź w słowniku i pisz...
i tu widać, że masz nie więcej jak 8 lat, ale to pomińmy... ;D
__________________________________________
ja mam marzenie, żeby mieć stadnine koni i taką rekreację dla przejezdnych obozy letnie i zimowe... wszystko w siodle... ;D
Jednego konia już mam, więc jeszcze tylko szkoła, rozbudowanie stajni i takie tam szczegóły...
;D xD


Tak szczerze to nie lubie się kłócić czy coś, ale czemu Ty musisz każdemu zwracać uwagę na jakiś jego błąd? Przecież nie każdy z nas musi być geniuszem z języka polskiego. ;D (2011/02/15 15:52)

tala1992


zdać na odznaki zrobić kurs instruktora i kupić własnego konia :D (2011/02/27 21:54)

tala1992


A i zapomniałam, zostać wolontariuszką w fundacji ratującej konie z rzeźni (2011/02/27 21:55)

Karolla


pisze się WASZE... sprawdź w słowniku i pisz...
i tu widać, że masz nie więcej jak 8 lat, ale to pomińmy... ;D
__________________________________________
ja mam marzenie, żeby mieć stadnine koni i taką rekreację dla przejezdnych obozy letnie i zimowe... wszystko w siodle... ;D
Jednego konia już mam, więc jeszcze tylko szkoła, rozbudowanie stajni i takie tam szczegóły...
;D xD


Tak szczerze to nie lubie się kłócić czy coś, ale czemu Ty musisz każdemu zwracać uwagę na jakiś jego błąd? Przecież nie każdy z nas musi być geniuszem z języka polskiego. ;D

 

Geniuszem?? jakiś błąd, który może popełnić każdy, to ok... mi też się zdarza...Ale żeby napisać WARZE??? I to w internecie, gdzie każdy to widzi... wstyd... od jakiegoś czasu Galopuje.pl oblężyły dzieci... jak zakładałam konto, to wszystko było ok... a teraz?? o byle co  cię pytają... co to jest zwrot na zadzie, jak ktoś wcześniej dokładnie to napisał... i nie można w google wpisać?? ale no tak... PUNKTY... ;/i zaśmiecanie forum...Rozumiem jak ktos ma problem i się pyta, to spoko, ale bez przesady... co to jest lonża? co to jest srokacz... matko.!

(2011/02/27 22:53)

jagienka


ja toi chciałabym startować na olimpiadzie. Mam nadzieję, że mi się uda.  (2011/02/28 15:21)

jagienka


A tak wogle to marzeń się nie zdradza!!!  (2011/02/28 15:27)

Puma


moim marzeniem jest galop po plaży najlepiej tak o zachodzie słońca. ;)
mieć swojego konia,
założyć w przyszłości stajnie
i nauczyć się skakać przez przeszkody :) (2011/02/28 16:24)

byrekYll


Mieć własnego konia :) (2011/02/28 17:54)

kassia


Po pierwsze to mieć konia. Chciałabym też jeździć na zawody i jeździć naturalem :) (2011/02/28 18:21)

andziapee1996


Ja napewno chciałabym mieć własnego konia-niestety nie będę miała ; /

założyć stadnine

galopować po plaży

i dosiąść fryza i araba  xD

(2011/03/01 18:18)

użytkownik14905


mieć folbluty i własny ośrodek jeździecki, spróbować naturala, zrobić kurs instruktora :)

(2011/03/01 19:35)

julcia537


Chciała bym mieć własną stadninę z końmi rasy American Paint Horse i American Quarter Horse oraz jakieś sukcesy na zawodach westernowych ;] (2011/03/15 17:49)

blackhorse93


Może moje ogl marzenia zostawię dla siebie, ale w najbliższym czasie to moim marzeniem jest zgrać się z moim ulubionym koniem, i coś z nim osiągnąć ;) (2011/03/15 19:04)

doma27


Ja, mój własny srokaty wałaszek...i galop po górskich polach... :) (2011/03/31 19:21)

doma27


O! i oczywiście własny konik! (2011/03/31 19:23)

użytkownik17308


Własny koń oczywiście :)
Ehh, byłoby cudownie gdybym miała pewnego dnia możliwość jazdy koniem po małej Greckiej wysepce :) (2011/04/02 17:35)

izusiaaw


no wiec moje marzenie
1.miec wlasnego konia, i smaodzilenie go nauczyc figur na czworoboku
i to darazie tyle<3
<najlepiej konik kary> (2011/04/02 19:30)

becia


Moim marzeniem jest mieć na tyle (niestety) pieniędzy i czasu, żeby móc się wyrwać choć na chwilę od codziennych obowiązków. Mieć na tyle umiejętności, żeby współgrać podczas jazdy jak najlepiej z koniem. To przychodzi z czasem jak się dużo przebywa z końmi. (2011/04/03 20:57)